reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Adrián Eštok

Adrián Eštok

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som na jednej veľkej ceste. Niekedy je to diaľnica, inokedy makačka do kopca. Ale kým je s kým, je dobre. Zoznam autorových rubrík:  MestečkáSúkromnéCestovačkyČítaníčkaZ minulostiNezaradené

reklama

Nezaradené

Čo urobí s našou komunikáciou fyzická atomizácia?

Adrián Eštok

Čo urobí s našou komunikáciou fyzická atomizácia?

Sú miesta, ktoré vznikli preto, aby sa ľudia stretávali a komunikovali medzi sebou. U starovekých Rimanov plnili túto funkciu kúpele a verejné záchody. Tam si zobkali z hrozna, popíjali víno a viedli súkromné i obchodné rozhovory.

  • 26. jún 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 9 137x
  • 2
O jednom rannom bežaní

Adrián Eštok

O jednom rannom bežaní

Dnes všetci behajú… a varia. Asi aby mohli ďalej variť bez pocitu viny. Ale skôr to robia pre seba. Pre svoje zdravie. Behanie však niekedy môže mať aj hlbší zmysel.

  • 11. nov 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 878x
  • 5
Adventné lego

Adrián Eštok

Adventné lego

Cestou domov som premýšľal o advente. Na nič prevratné som neprišiel. Nakoniec mi ale doma svitlo, o čom to celé je. Môže za to jeden malý školský kalendár s názvom „Můj kalendářík zápisníček na školní rok 1934-1935

  • 2. dec 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 983x
  • 0
Sedem najlepších kaviarní v Bratislave

Adrián Eštok

Sedem najlepších kaviarní v Bratislave

Nasledujúci výber sedmičky najlepších kaviarní v hlavnom meste je veľmi subjektívny. Poradie uvedených kaviarní je náhodné a nie je rebríčkom od prvého do siedmeho miesta. Všetky tieto kaviarne ma v meste zakaždým,

  • 30. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 21 966x
  • 7
Tento pondelok by sme nemali ísť do práce

Adrián Eštok

Tento pondelok by sme nemali ísť do práce

Presne pred 95 rokmi vznikla Československá republika. Nerodila sa ľahko. Po cisárskom reze nasledoval ešte inkubátor – jednotlivé časti nového štátu sa totiž pripájali k Prahe až postupne a ešte dlho po pamätných októbrových dňoch.

  • 27. okt 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 749x
  • 14
reklama
Zažil som zázrak

Adrián Eštok

Zažil som zázrak

Zázrak. Z Krátkeho slovníka slovenského jazyka: 1. čin, jav spôsobený nadprirodzeným zásahom; 2. niečo neobyčajné, zvláštne, div, čudo.

  • 19. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 747x
  • 8
Sedem vecí, ktoré by nemala mať dobrá kaviareň

Adrián Eštok

Sedem vecí, ktoré by nemala mať dobrá kaviareň

Nie som odborník na kávu. Dokonca si myslím, že uprednostňovaním espressa pred zalievanou kávou patrím k tej barbarskejšej skupine kávičkárov. V kaviarni ale veľmi rád posedím, ak mi práve do ucha neziape Kuly, že neverí.

  • 21. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 870x
  • 74
A boli za socializmu reklamy?

Adrián Eštok

A boli za socializmu reklamy?

Sedím si dnes na obede a pár metrov odo mňa kolegyne, jedna Slovenka, druhá Rakúšanka, koštujú čaj. „Chutí trochu ako Bajo, pamätáš?“ usmejem sa na jednu z nich, ktorá mi prikyvuje a už aj rozoberáme rozdiel medzi žuvačkami nášho detstva. Pedro verzus Bajo. Zrazu sa naša kolegyňa z neďalekej cudziny nechápavo spýta: „A boli tu vôbec za socializmu reklamy?“

  • 2. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 931x
  • 41
Odkaz pre všetkých zakomplexovaných Slovákov...

Adrián Eštok

Odkaz pre všetkých zakomplexovaných Slovákov...

...ktorí sa stále vyhovárajú na české šťastie:Göteborg 2002. Koho sme vyradili v semifinále? Švédsko.Ako sme vyradili Švédsko? Po samostatných nájazdoch, posledný gól dal Richard Lintner. Žiarovka by mohla bliknúť. (Napoviem, kľúčové slovo je paralela.)

  • 23. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 805x
  • 47
Choďte niekam, vy mudrlanti! Londýn máte bez pasu!

Adrián Eštok

Choďte niekam, vy mudrlanti! Londýn máte bez pasu!

Väčšina národa kuká na November ´89 zboku. Jedným okom. „Čo tu idú oslavovať?“ pýta sa ten veľký priemer. Akosi si zvykli. Aj vtedy aj teraz, i keď ťažšie. Mlieko už nie je za dve koruny, zápalky za dvadsať halierov...

  • 16. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 002x
  • 39
reklama
Ja som Facebook, ty si Facebook, on je môj potvrdený friend

Adrián Eštok

Ja som Facebook, ty si Facebook, on je môj potvrdený friend

To boli časy, keď každý, komu to len trochu zapínalo, krútil hlavou nad súťažami typu Big Brother. Kamera ide nonstop a my ostatní sa môžeme pozerať. Je to trochu kacírske, ale Facebook je do istej miery niečo podobné. S jednou výnimkou. Aj keď nie sme celkom anonymní (teda väčšina je na Facebooku zaregistrovaná pod svojím vlastným menom), pred monitorom svojho počítača sa môžeme oveľa viac štylizovať. Presne tak, ako nám to vyhovuje.

  • 13. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 206x
  • 57
Hrnček

Adrián Eštok

Hrnček

Prišla do malého kina. Samé páriky, len ona kdesi v kúte. Bolo jej akosi divne. Chcela ten film veľmi vidieť a zrazu sa jej úplne iný film začal premietať pred jej očami.

  • 20. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 771x
  • 22
Two In One

Adrián Eštok

Two In One

„Jedno pivo poprosím...“ unavený po túre nabehnem v podvečer do krčmy v dedine na Makovici. „Čapáka alebo fľaškové?“ opýta sa pre istotu krčmárka. „Čapované,“ nezaváham a už si ho nesiem k stolu, ktorý je zvarom spojený s lavičkami. Vyzerá to všetko veľmi jednoducho. V krčme je zatiaľ asi sedemdesiatročný rómsky dedo s rovnako starou ženou. Krčmárka už teraz vie oveľa viac ako ja.

  • 1. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 616x
  • 25
reklama
SkryťZatvoriť reklamu