reklama

Môj zakódovaný anjel!

Už dlhšie si mi nenapísal. Zas vám tam hore padol net? Optické káble ste predsa mali dávno pred nami. Nevyhováraj sa! Vytáčaš ma! Poviem Ti to rovno, zas som to ja, kto Ti píše prvý! A pritom toľkokrát som odolával pokušeniu napísať Ti. A vieš z čoho mi je najviac zle? Ešte som sa snažil nahovoriť si, aký som silný.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)
Obrázok blogu

Už nie si zvedavý na správu z tohto sveta? Vždy Ťa to zaujímalo. Asi je to pre Teba stále o tom istom. No aj tak chcem, aby si vedel, že je to presne tak. Všetci sme stále v supermarketoch. Vyberáme len to najlepšie, obzeráme, skúšame. Nepáči sa nám? Odhodíme. Páči sa nám? Hodíme do košíka, potom to len pípne, kreditka efektne zareže do plastu, chladne vyťukáme známe štvorčíslie... A je to naše!

Ako mi len chýbaš, anjel môj! Dúfam, že sa ešte na mňa tam zhora môžeš pozerať. Asi Ťa nasieram tým, že aj ja som si zvykol preberať, že aj ja chcem iba bestofky. Ale premýšľal som, čo ak nám ľuďom kreditka nestačí? Čo keď sú veci (ja viem, môj, hlúpe slovo), pri ktorých nám bude náš naučený chlad nanič? Akí sme vtedy? Dnes sa už nepýtame na to, či sme skutočne šťastní. Dnes sa už nevrháme do vzťahov s rizikom. My trpitelia sme sa totiž popálili a nechceme sa zas. My sme tí, ktorí si radšej počkajú na prvý krok. Potom sme na koni. Upálime radšej spontánnosť, nech zmizne tá hrozná možnosť padnúť opäť do priepasti. Už sme istení. Už sme poistení. Už to len s istotou splácame... Máme piliere.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vieš čo je úplne najhoršie? My tu dole už skoro vôbec nerozprávame o pocitoch, radšej si ich rovno uchmatneme iba pre seba. Viacerí z nás sme sa poriadne okašľali, keď sme v tom prifarbenom, ale predsa len voňavo zaľúbenom ošiali vyjadrili to, čo naozaj cítime. Ale čo z toho? Vždy sme nakoniec padli. Štatistika nepopustí. Dohodni si sa so svojou lenivou partiou a opäť nás pekne grupácky naučte snívať.

No dobre, zakódovaný môj, dík aspoň za to vybavené počko! Drž sa a konečne už pípni!

S láskou
Tvoj
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _*

* Vyznačenú časť vyplní odosielateľ. Nehodiace sa prečiarknite!

Adrián Eštok

Adrián Eštok

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som na jednej veľkej ceste. Niekedy je to diaľnica, inokedy makačka do kopca. Ale kým je s kým, je dobre. Zoznam autorových rubrík:  MestečkáSúkromnéCestovačkyČítaníčkaZ minulostiNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu