reklama

Adventné lego

Cestou domov som premýšľal o advente. Na nič prevratné som neprišiel. Nakoniec mi ale doma svitlo, o čom to celé je. Môže za to jeden malý školský kalendár s názvom „Můj kalendářík zápisníček na školní rok 1934-1935

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dnešný decembrový deň začal aj skončil zvláštne. Ráno som v električke šiel vystúpiť voľnými strednými dverami, pretože viem, že by ma zdržala svojou veľkou taškou starenka. Tá ale na mňa zavolala, či by som jej nemohol pomôcť. Tašku mala poriadne ťažkú, pomyslel som si vystupujúc nakoniec neplánovane zadnými dverami.

Večer na mňa zamysleného zavolal akýsi cudzinec s otázkou: „Sorry, where´s Mozartova Street?“ Za pár sekúnd som mu to samozrejme svojou primitive English vysvetlil.

Keď som prišiel domov a listoval som si v knižkách, naďabil som aj na kalendár – nie adventný, ale ten detský, ktorý som už spomenul v úvode. Prelistoval som si ho a vďaka jednému výroku z neho všetko do všetkého pekne zapadlo. Čisté lego. Ráno aj večer dostal zmysel. Ak existuje nejaký veľký zošit, kde sa zapisujú všetky dobré skutky sveta, tak to bude ako s jedným nápisom, ktorý sa vraj nachádza na jedných slnečných hodinách: „Jen světlé hodiny značím!“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Školský kalendár z roku 1934
Školský kalendár z roku 1934 

Školský kalendár z roku 1934, kde sa výrok o slnečných hodinách nachádza

Adrián Eštok

Adrián Eštok

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som na jednej veľkej ceste. Niekedy je to diaľnica, inokedy makačka do kopca. Ale kým je s kým, je dobre. Zoznam autorových rubrík:  MestečkáSúkromnéCestovačkyČítaníčkaZ minulostiNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu