reklama

Odkaz pre všetkých zakomplexovaných Slovákov...

...ktorí sa stále vyhovárajú na české šťastie:Göteborg 2002. Koho sme vyradili v semifinále? Švédsko.Ako sme vyradili Švédsko? Po samostatných nájazdoch, posledný gól dal Richard Lintner. Žiarovka by mohla bliknúť. (Napoviem, kľúčové slovo je paralela.)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (47)
Stredný znak Československa: v prvom poli Slovensko, v druhom Podkarpatská Rus, v treťom Morava, vo štvrtom Sliezsko, v strede Čechy
Stredný znak Československa: v prvom poli Slovensko, v druhom Podkarpatská Rus, v treťom Morava, vo štvrtom Sliezsko, v strede Čechy (zdroj: senat.cz)

Finále. (Bacha na to kľúčové slovo, PA-RA-LE-LA.) Koho sme po tých Švédoch dostali? Rusko. Ako sme vyhrali na Rusmi? Len minútu pred koncom dal na 4:3 Peter Bondra. Pamätám sa na to veľmi dobre, pripomínajú mi to tri stehy na hlave. Tiež pribudli minútu pred koncom, prílišná radosť niekedy bolí. Ale vtedy nebolela. Vtedy som bol hrdý na to, že som Slovák, najviac v živote. (A to ma povinnou hymnou, našťastie, nevychovávali.)

Tak Slováci moji, žiarovka by už mala svietiť.

Ak žiarovka stále nesvieti, asi už máte prepálené vlákno. Prepálila ju vlastnosť zvaná závisť. Najtypickejšia pre tento národ.

A najdôležitejšie na záver (ako sa v slušnej spoločnosti patrí): Zlato sa vracia do stredu Európy. Niekedy ten náš stred volajú srdce. Čím väčšie, tým lepšie. Blahoželám, bratia, zo srdca! :-)

Adrián Eštok

Adrián Eštok

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som na jednej veľkej ceste. Niekedy je to diaľnica, inokedy makačka do kopca. Ale kým je s kým, je dobre. Zoznam autorových rubrík:  MestečkáSúkromnéCestovačkyČítaníčkaZ minulostiNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu